Merhaba anneler, kızım 16 günlük oldu. Emzirmek için 2 saatte bir uyandırmaya calısıyorm ama her seferinde uyanmıyor uyanmayınca da emmiyor. Kilo alımında sorubn yok suan için ama ben cok kötü hissediyorum uyanmadığı zaman. Topugunu sıkmak vs onlar hic işe yaramıyor. Var mı benim gibi böyle yaşayan neler yapıyorsunuz ?