Polikistikannee Kızlar oğlum 9 aylık bu ara gece surekli uyanmaya başladı bu gece saatleri bile not aldim Gece mamasını yiyip 8:30 da uykuya daldı ilk uyanması 10 da oldu 10:20 00:12 1:34 2:20 3:40 4:55 5:30 6:20 ve şuan yatakta oynuyor deli olmak üzereyim ne yapacagimi şaşırdım Aç desem değil yedirip yatiriyorum surekli emmek istiyor gece diş de çıkarmıyor bu ara 5. Dişini çıkardı dis etlerinde kabarma vs yok. Allah icin bi akıl verin ne yapmam lazim gece boyu uyumasi icin?
Mircan Polikistikannee 1 yaşında 3 uyandı şuan uyutmaya çalışıyorum kök dişleri çıkıyor sürekli uyanıyor ne kendi uyuyor ne beni uyutuyor
Premsesannesi355 Polikistikannee bizimde böyleydi gündüz uykusunu kıstım şuan gayet iyi gündüz uykusu ile alakalı olabilirmi
Yagmurbozkurt Polikistikannee canım gündüz uykusu fazla olabilir. Eğer emziriyorsan yediklerinden dolayında olabilir. Çok kafein çay tüketiyorsan bunlarda tetikler.
Polikistikannee Yagmurbozkurt Aksine hic kafein tüketmem gündüz 2 uyku yapıyor o da doğru dürüst degil
Polikistikannee Premsesannesi355 6-7 gibi uyanip ilk uykusunu 11-12 de yapar 2. Uykusunu 3-4 gibi sonrasi yok geceye kadar bazen emerken sekerleme gibi uyuklar o kadar
Irmak21 Polikistikannee çalışıyorum zombi gibiyim 10 da uyudu kaçta uyursa uyusun kesin 12 de uyanıyor sonra saat başı 40 dk bir emzirmiyorum ağlıyor dönüyor kıvranıyor bayıldım artık 13 aydır aynı
spaceship 8 aylık aynı . Üstelik geç de uyuyor bizimki . Gece 2,3,4,5,6 ve en son 7 de uyandı ben not etmedim tam saatler değil ama uyandığımda hep bu saatleri gördüm dakikalar değişikti 😁. Bir buçuk saat sonra şimdi uyuyor 🤕🦥
Glittery spaceship benimkide 8.5 aylik sizin yine iyiymks 10 dk da bir uyaniyo en sonunda sinir krizi gecirdim annem gelip aldi
spaceship Glittery gündüz de aynı, bir saat falan uyursa uyuduğunda şok oluyorum. 40-45 dk en fazla. Bir de uyuyunca yatağına yatırıyorum uyanıyor, sonra tekrar tekrar.. gerçekten uykusuzluk çok zor 🤕
Glittery spaceship aynisi vallahi gunduzleri ayagimda sallayip hic indirmiyorum ki uyanmasin diye yere yapisiyo valla popom
BARTUMOM Polikistikannee oğlumda 9 aylık ve aynı durumdayız bayılıcam artık uykusuzluktan Doğduğundan beri böyleyiz biz ama
SedaMeyra Polikistikannee kizimda 12 ayliga kadar devam etmisti. Uyku rutinimiz alt ust olmustu 11 aylikken gunduz tek uyku beslenme ve bol aktivite ye geçince 1 yasinda duzeldi