enguzelmevsimim 20 cc kadar sağdığım süt vardı 10 saattir dışarda oda sıcaklığında bekliyordu kayınvalidem ben uyurken onu içirmiş 1,5 aylık kızıma bi sıkıntı olur mu ne yapmamız gerekiyor sizce
oykununannesiiii enguzelmevsimim sana sormadan ne alaka içirmiş orda bekleyen bir süt var sorsa ya neyin nesidir diye. Te Allam yaaa normalde 6 saat kalabiliyor süt dışarıda sonra ekşiyor ama birşey olmaz korkma
enguzelmevsimim oykununannesiiii doktora da sordum şimdi ama o cevap verene kadar içim rahat etmeyecek hastaneye gitmemize gerek var mı Allah korusun zehirlenme olur mu
Ceylan25 oykununannesiiii benim de aklımda şeyden kaldı dışarda 3 saat buzdolabında 3gün buzlukta 3 ay böyle ezberlemişim😂