Bebeğim 12 aylık 5 gibi öğürme sesiyle uyandım kusmaya çalışıyordu kusamadi tedirgin oldum sonra tekrar uyudu tekrar aynı şey oldu ve kustu patates kızartması yemişti bugün ama çok az 2 3 tane onları çıkardı çiğnemeden yutmuş şuan 4. Kez çok az olacak şekilde kustu sıvı aktı sadece napmam Lazım saatin 8 olmasını bekliyorum doktora götürecem de yaşayan var mı çıldırcm anksiyetem var zaten elim ayağım titriyor delirmek üzereyim çocuğuma bisey olmasın :(