Miniminimini 3 ay 20 günlüğüz, son 4 gündür fena haldeyim. Ne uyuyor ne susuyor, tamam zaten çok uslu bir bebiş değildi ama en azından akşamları uyuyordu, günde birkaç kez kestiriyordu. Şimdi gözlerinden uyku akmasına rağmen bir türlü uykuya gecemiyor, her şekilde denememe rağmen. İştahı da azaldı, hiç emmek istemiyor. Kafayı yemek üzereyim, nasıl geçecek bu ay bilmiyorum