Kızlar oğlum 2 hafta önce 2 yaşına girdi o günden beri uyku düzeni değişti nasıl değişti ne oldu anlamadım sabah normal saatte kalkıyor 10-10.30 gibi normalde 2 gibi yaptığı öğle uykusu 5-6ya çekildi uyumasın tek uyku yapsın diye çok uğraştım ama dayanamıyor uyuyakalıyor bir şekilde. Haliyle uyanması 7 yi geçiyor bıraksam 9a kadar uyur(denedim) gece ise en az 2de uyuyor oda zorla uyutuyorum. Çok yıprandım inanın iki haftada neyi yanlış yaptım bilmiyorum düzen bir gitti bir daha yakalayamadım. Sizin 2 yaş uykularınız nasıl gece erken uyuması, uykusunun düzene girmesi için neler yapabilirim