Kizlar merhaba ön de iki büyük dişimiz varya benim o dişlerimin yanında ki dişin içi çürümüş ağrımiyor ama disim parçalanmaya başlamış dişimi çekerlerse o çirkin görüntüyü düşünemiyorum sorum şu aceba agrimiyor ya dolgu falan yapıp daha fazla curumesini engelleyip disimi kurtarabilirlermi🙄