Daha öncede yazmıştım ama cevap veren olmadı. Sevgili anneler oğlumu üç aylıkken sünnet ettirdim. Her şey başta normaldi fakat aradan bir buçuk ay kadar zaman geçti oğlumun sünnetli yeri içe doğru gömüldü yani baş kısmı az görünüyor içinde. İdrarını yapmada sıkıntı yok. İnternette bitik diye adlandırılıyor bu durum. Sizin bebeğinizde de bu durum oldu mu? Düzeldi mi yoksa doktora mı gittiniz. Lütfen bilgisi olan yazabilir mi? 🙏🏻🙏🏻