Zeynebinannesiii Çocuğuna augmentin bıd 200 kullanan oldu mu acaba ? Etkili bir ilaç mi orta kulak iltihabı olmus kızım 🥺
baloglaninannesiiiii Aah bizim de aynı oldu orta kulak iltihabı o ilacı verdiler 1 hafta kullandık gittik baktırdık geçmiş dedi doktor ama hala kulağını tutuyor ve huzursuz disten mi anlamadım 😔 daha yeni bu arada geçen hafta kullandık 2 gün önce kontrole gittik
Zeynebinannesiii baloglaninannesiiiii Cok gecmıs olsun 🥺 kaç aylık bebegınız Benım kızım 10 aylık🥺 orta kulak iltihabı ve bogazları iltihaplı atesı falan da var doktor bu antibiyotik verdi umarım geçer ☺️ Toparlanma aşamasındadır diye düşünüyorum merak etme annesi inşAllah bir an önce saglıgına kavuşur 🙏🏻🌼
baloglaninannesiiiii Benim oğlum 5 buçuk aylık sadece orta kulak iltihabı dediler hiç ateş yapmadı bende anlamadım nasıl iştir 😶