Bebeğim 2aylık olmak üzere dünden beri sürekli emmek istiyor,dakka başı memede diyebilirim ve emdirmezsem çok ağlıo sakinleştiremiyorum.Huy değiştirdi .sizce atak haftasında mı ?uykuya dalamıyor fazla,çok kısa uyuyor.Ne yapmam lazım bende uyuyamıorm inanın bi bardak su içmeye zaman yok o derece sık emmek istiyor