Mrtlh Bir anda ishal ve kusma geldi besin zehirlenmesi yaşıyorum sanırım tavuk yemiştim sizce ne yapayım sütten bebeğime geçer mi ne yapayım
SeverusSnape Mrtlh geçmiş olsun. Ben sütten zehirlenmiştim, bebeğimi de emzirdim. Onda kusma, ağrı, huysuzluk olmadı ama bir kez ishal kaka yapmıştı. Tavuk konusunda yorum yapamayacağım. Et daha ağır olabilir. Bi acile gidin isterseniz.
Karpuzbebek Mrtlh geçmiş olsun bence Bi acile gidin serum yaparlar kendinize gelirsiniz. Tavuk zehirlenmesi kötü oluyor
Hifa38 Mrtlh canım bnce yoğurt falan tüket 4-5 saat emzirme bı sonra sağ sütünü onu icirme sonra emzir