Cansuukoosee Bebeğim 7 aylık oldu ama tam düzen oturtamadım anneler siz neler veriyorsunuz sadece mama yiyor emmiyor herşey tattırıyorum ama düzenli olarak yedirmek için erken mi çorbalar flan.. örnek günlük beslenmenizi yazarmısınız fikir amaçlı 🙏
Dilanbozkurt Cansuukoosee canım oğlum 6 Ay 21 günlük. sabah 09.00 200 cc mama (kaşık maması ilaveli) 11.00 avakado muz armut şeftali 50 cc mama ile püre 13.00 150 cc mama 15.00 bir bebek kavanozu ev yoğurdu 16.30 120 cc mama 20.00 150 cc mama( kaşık maması ilaveli) sonra uyku sabaha kadar beslenme yok uyanıyor fakat sadece su
cinarinannesiiii Cansuukoosee bizde 7 aylık olduk her sabah lor peynir pekmez yumurta sarısı bebe bisküvisini karıştırıp kahvaltı yaptırıyorum 2 3 saat sonra çorba olursa çorba veriyorum 2 3 saat sonda da mama veriyorum 4 5 saat sonra yoğurt veriyorum olursa yoksa da mamaya devam gece de uyanıyor acıkıyor haliyle
Nesrincente Cansuukoosee 8 aylık suan neredeyse herseyi yiyor verdim ben hep kendı cıgneyerek yiyiyor bide hıc muhallebi kıvamında baslamadm ben pütürlü basladım ebe oyle tavsiye etmişti suan baya hersey veriyorum aklına gelen. Kendi yediklerimizden falan hep otuttururum bizle beraber
Dilanbozkurt tosbikannesiiii canım benim oğlum kaşık mamasını kaşıkla sevmiyor. Mesela 200 cc maya 3 ölçekde kaşık maması ilave ediyorum öyle yiyor tahıllı meyveli olandan hem sabah hem akşam hem doyurucu hem besleyici oluyor. Burak muz seven bebek kabızlığıda önlüyor
Cansuukoosee cinarinannesiiii sabahla öğle yemeği arasında mama yemiyormu tutuyormu onu ben bir mama bir normal beslenme yapıyorum ama ?
Dilanbozkurt tosbikannesiiii canım inan bi 15 gündür yapıyorum kilosu nerdeyse iki katına çıktı aylık alması gereken. Aptamil mama kullanıyoruz fakat aptamilin mamaları genelde sütlü hani içerisinde devam sütü var. E bende şimdi mamayla karıştırırsam onu çocuğun böbreklerini yorarız diye düşündüm. Hero babynin meyveli tahıllı ve pirinç ünlüsünü kullanılıyorum. Eğer yerse bebeğin hiç bekleme yap
tosbikannesiiii Dilanbozkurt kuzumm kaç ölçeğe ne kadar koycam ay nsı iyi fikir valla süte alerjimiz var zaten sütsüz alırım dediğini
Dilanbozkurt tosbikannesiiii canım 120 yada 150 3 mama ölçeği koy ben o şekilde veriyorum çok akışkan