Kızlar hayirli geceler. Bir konu kafama takıldı uyuyamadım maalesef. Bebeğim suan10 aylık, 6. Ayında gel gel, alkış yapmayı öğrenmişti. Sık sık da yapiyordu fakat uzun süredir sanki yapmayı unuttu çocuk. Yani yapmıyor, ellerini almış yapması için ben tutuyorum ona da kiziyor anlamadım yani uzun süredir yapmıyor neredeyse 2 ay kadar sanırım. Böyle olan var mı bebeğinde yapıp da sonradan unutan merak ettim.