Benim 19aylık bi oğlum var sağolsun düz duvara tırmancak kadar hareketli.cok yıprandım.cok zor buyutuyorum.oyuzden şimdi çocuk falan düşünmüyorum yanlışlıkla olmadığı sürece tâbi,aslada büyük konuşmam oluca varsa olur zaten.korunuyoruzda ama her ay hep stres valla biktim