Meralmirayy Merhab öksürük İçin doktorumuz yazmıştı çok şükür geçti 3 günde kullanmaya devam etmeli miyim gün belirtmemiş
__zulfisiniz__ Meralmirayy geçtiyse gerek yok antibiyotik iyi birşey değil zaten canım tamamen geçtiğinden eminsen
75kinalikuzu Meralmirayy 10 günü tamamlayın yoksa tekrarlar öksürüğü etkisini yitirir bizde çok kullandık
Birannebirbebekkkk __zulfisiniz__ lütfen yanlış bilgi vermeyin. Şimdi geçti deyip antibiyotiği bırakırsa ilerde tekrar hasta olduğunda çok daha ağır geçirir. Antibiyotik ağrı kesiciye benzemez ve her istenildiği zaman bırakılıp başlanmaz.
2prematureannesi Meralmirayy antibiyotik şuruplar en fazla 7 gün kullanilir canım 7 gün boyunca düzenli kullan geçtiyse 7. Günü onu çöpe atman lazım çünkü 8. Günü zehirler çocuğu
bertn Meralmirayy bizde suan klamer kullanıyoruz doktor 7 gün kesin kullanılmalı dedi 3 günde keserseniz tekrar öksürük başlayabilir antibiyotiğin tedavi süresi 7 gündür
Melekmelis bertn evet 3 gün kullandık geçince bıraktık hemen tekrarladı.. sonra başka anitiyobitikle devam ettik.7 gün…