4 aylık aşı olduk bugün Ya sizdede oldu mu bu durum ateşimz vardı biraz 37 falan buldu bebeğim kendi kendine gülüyor ilk başlar ağlıyordu durmadan normalde gülmez bu kadar uyuyor uyanıyor gülüyo kahkaha atar gibi şaşırıyorum normal mi acaba bı durum yoksa ağrısı yüzünden mi