Nazduruuu Kızlar 3 aylık bebeğim şu kavanoz mamalar var püreler meyve püreleri bugün ondan tattırayım dedim teyzemin aklına uydum pirinç unu deneyelim dedi 2 şer çay kaşığı bunlardan yedi. Çocuk uyumadı çığlık çığlığa ağlıyor yA. Sindiremedi ağır geldi kesin çocuğaaa bu aylarda verilmemeli dimiii küçük dedim dinletemedim deneyelim dediler bin pişman oldum
3MelekAnnesi3 Nazduruuu oglum 18 aylık daha o mamalardan hiç vermedim içerigi ne oldu belli deigl cürük mü eski meyve mi bilmiyoz nasıl yapılıyor bilmiyoz seker var ondan gectim 3 aylık bebek için anne sütü ve mama harici bişey vermek hiç dogru degil üzüntünü cok iyi anlıyorum ama bida kimsenin aklına uyup verme cocugun ne midesi var ki yazık sindiremez onu
FatosToprakDeniz Nazduruuu bazı durumlarda 4.ay başlanır normalde 6 aylık başlanır ek gıdaya. Bebeğiniz çok küçük millete uymayın yaziktir. Ek gıdaya geçince de tavsiyem öyle hazır pürüzler kullanmayın. Cam rende alın evdeki meyveleri rendeleyin mis gibi
Alpbebek2 Erken canım daha küçük sindirememistir 3 aylık diyousn bide kimseyi dinleme onlar konuşup dursunlar tamam de geç sen emzir doymuyorsa mama ver 5 aylık bebeğe bile verilmez onlar üstlerinde yazıyor
Nazduruuu Alpbebek2 emmiyoruz maaalesef sadece mama ile besliyorum. Birde küçük doğduk zaten 2 kilo doğdu benim bebeğim şu an 3 aylığız 6 kilo ayında olan çocukları yeni yakalıyoruz. Ama sindirimimiz geriden geliyordur illaki
E_doga Bebeğiniz daha küçük . Lütfen anne sütü yada mama dışında birşey vermeyin . Sindirememiştir karın ağrısı yapmıştır
Lavender Onun midesi sadece Anne sütüne veya formül mamaya uygun. Sindirim sistemi meyveye hazır değil. Ama şuan yapacak birşey yok gibi. Geçmiş olsun
KayraninAnnesii Bende geçen e bebek de hipp markasının meyve püreleri gördüm üzerinde 4 aylık yazıyordu verilmez diye bir şey yok ama keşke vermeseydin daha küçük ek gıda için bende benim düşüncem, rahatsız olmuş olabilir
Gizem61 Nazduruuu canım onu bırak ek gıda döneminde büyüse de verme. İçerikleri hep kötü kendin evde meyve püresi hazırlayabilirsin ama 6 aydan önce verme en azından bi 5 ayı görün. Ek gıda içinde acele etmeyin bu kadar valla zor bi dönem ek gıda 😅😅
Tugceonrdml_ Nazduruuu bebeklerin sindirim sistemi 6 aylıkken olusuyor ki 6 ayda bile kabız oluyor sindirememiştir kesinlike özellikle prinç unu kabız yapar zaten bir tutam bile
Tugceonrdml_ Nazduruuu nyse olmuş bir kere tekrar etmezsiniz kimseyi dinlemeyin şimdi o bunu öğütleyenler değşl siz bekliyorsunuz basında eğer hala ağlıyorsa sabun koyun 1 saate kadar yapar ama bebek fitili alabilirseniz eczaneden alıp hemen yapın nasıl yapıldıgını herseyini dikkatli dinleyin çünkü fazlası zarar yoksa sabaha kadar acı çekecek
Zerocr Nazduruuu kimseyi duyma bazen tamam de geç ben öyle yapıyorum 👍🏽👍🏽 ek gıda için en azından bir 5 buçuk ayını bekle derim sindirim sıkıntısı yaşamamak için ☺️
Nazduruuu Brsnysr bundan sonra bende öyle yapıcam zaten yemin ettim bugün. Kadın ayaküstü böyle birşeye beni nasıl ikna etti yanarım ona yanarım. Kiiii o kadar hazır gıdaya karşıyken. Birde bunu kendi bebeğime verdim küçük olduğunu bile bile
Zeynepazram Tugceonrdml_ sabun mu ya hala bunu öneren var mı ya sabunu bir kendinize deneyin bakalım nasıl canınız yanar ve yakar o bölgeyi. Kucucuk bebeklere bu iskenceyi yapmayın vebal alıpta önermeyin lütfen teknoloji cagındayız ya
Bebegimm1 Tugceonrdml_ sabun fitil neden versin ki kabizlik sorunu varsa bile önce normal yolu demeli en son fitil ilaca basvurulmalı hele ki sabun…biz kadinlarin özel bolgesine bile sabun sakıncaliyken el kadar bebegin içini yakar tahriş eder lutfen bu tarz seyler önermeyin kendi bebeginize de uygulamayın
Bebegimm1 Nazduruuu sindirememistir 6ay da baslayin oda 1 cay kasigi kadar tadimlik alerjisi var mi yok mu diye anlamak icin.buyukleri dinlemeyin ömür boyu yemek yicek zaten yavas yavas acele etmeden kuralina göre verin.10aylk bebegim princ unu ney nasil yapilir bilmem evde kendi yaptigim özel yemeklerden veririm saglikli beslensin ve erken yaşta saglik problemleriyle ugraşmasın