Semrakrbck Kizlar havalar iyice sogudu oda sicakligi 21 22 oluyor. Bebegimi nasil giydirmeliyim kat kat giydirsem terliyor
lanadelmiyav Semrakrbck odası şuan 22 derece. Zıbın ve üstte çok kalın olmayan gecelik takımı var. Kat kat giydirmeyin.
herseyguzelolacakk Semrakrbck askılı zıbın üstüe uzun kollu pijama birde şimdilik mevsimlik uyku tulumu giydiriyorum. Kalın tulumunu daha soğuklarda sadece kısa kollu zıbınla giyer.
Tahannesi25 Semrakrbck uzun kollu zibin , üzerine pijama ve altı ayağında corap bazen baktım serin ve terli kalkıyor uykudan penye yelek giyiyoruz
Brsnysr Semrakrbck ek gıdadan daha zor geldi bana giyim ne yapsam kafası su gibi çarşafa gecio o kdr içerisi 24.5 derece incecik uzun kollu penye çorap yok 😔
herseyguzelolacakk Semrakrbck kalın olan bizimde 2.5 tog. Mevsimlik 1 tog. Çok hafif terletmiyor. Bebeğim çok sıcağı sevmez zaten. Sabaha karşı baya soğuk oluyor o yüzden şimdilik böyle giydiriyorum 💞
Semrakrbck Brsnysr valla benn biraz zorlaniyorum ilk cocuk bide her an usutur hasta olur diye korkuyorm biraz usutunce kusuyor bebegim onu farkettim
Semrakrbck Tugceonrdml_ bende aldim hala gelmedi bide kac dereceye kac tog oda ayri karisik geliyor bana
20nhrbaby20 lanadelmiyav uyku tulumu kolsuz var bi tane ıcıne nasıl gıydırmeluyım kısa kollu zıbın ve ınce kazak ıyı mi normalde uyku tulumu olmadan uzun kollu zıbın ve ınce kazak gıydırıyorum
Brsnysr Semrakrbck deneme yanılma ogrenicez inşallah hasta olmasınlar da bu arada benim de ilk belli defil mi 😂
Merveee_94 Semrakrbck bizim doktorumuz hep sen ne giyiyorsan bir fazlasını giydir der ben zıbın üstüne penye giydiriyorum eğer çok serinse birde yelek giydiriyorum
Semrakrbck Merveee_94 dogru demis hep unutuyorz bunu ben hala tisort giyiyorum ama bebekler farkli biraz
Semrakrbck Brsnysr ahahha valla burda sanki herkes biliyorda ben bilmiyorum gibi dusundugum icin belkide
pitircikkk Tahannesi25 bizdeki 3.5 tog falan olmasi lazim. 3 haftadir sadece bezin uzerine giydiriyorum ama artik zibin da giydirecegim. ustunu acma derdimiz yok terleme yok mis gibi 😂
Brsnysr Tahannesi25 odaniniz ısısına göre aliyorsunuz diye biliyorum tog lari mesela ben 1.5 tog aldım odamız 22-24 arası olduğu için