Odaları ayırmak için erken değil mi ki, geceleri çok uyanmıyorsa ayırabilirsiniz tabi 😇ben wee vell bebek telsizini kullanıyorum çok memnunum ses alıcığı da yüksek net bi şekilde duyuluyor mesafesi falan ,öyle yüksek ücretler verip başka almaya gerek yok bence 😇