miraneliz3402 benim de ilk bebegim 5 aylikken, ikincidi 40 günlükken başladılar bronsit olmaya.
İlki artik her mevsim geçişinde vs oluyor, hatta inhaler kullanmaya basladi ancak küçüğünun de doğar dogmaz bu illet hastalığa yakalanması beni cok üzdü.
Sanirim yapısal bir şey, umarim atlatirlar 🙏