CaglaninCinari 5.5 aylik bebegime aptamil kullaniyordum ama gerek fiyati gerek bulundugumuz yerde her zaman bulamamamizdan dolayi bebelac golda gectik ama kabizlik ve gaz yapti sanki siz de oluyor mu?
LiviyaDesor12345 CaglaninCinari bnde aptamil 2 kullanıyorum bebelac golda geçiş yapmayi düşünüyorum ama cogu kiside gaz yapmis acaba zorlanirmi diye tereddütte kaldim
ikos58 CaglaninCinari korkuncc bır mama. Hatta bence dunyanın en kotu maması. Ikı gunumuzu zındana cevırdı cope attık