Merhaba arkadaslar 62 kiloyla hamile kaldim 77 kiloyla 2 ay önce sezeryan dogum yaptim.su an 64 kiloyum. Bebegim 4300 gr di karnim cok cok buyumustu. Kilolarimin çoğunu vermeme ragmen gobegim cok fazla kaldi. Abartisiz söylüyorum goren herkes kac haftalik hamilesin diye soruyo ve ben bu durumdan cok etkileniyorum ne yapmam gerekiyo acaba. O kadar mutsuz oluyorum ki aynaya bakinca