DiDoCe Ateşi yükseldimi bebislerin ? Bu aşıda ateşi 38.5 u geçmedikçe ateş düşürücü verilmiyor ben yinede 38 i geçince korkup verdim yine 37.8 lerde seyretti 38.3 oldu duşa soktuk geri 37.8 oldu saatlerdir ıslak bezle siliyorum zıbınla duruyor emiyor yinede ateş 37.5 den düşmüyor ne önerirsiniz ?
Muhasebeciana DiDoCe A grubu ates yapmaz ama Bexero 39 bile yapiyormus atesini. Bizim doktorumuz bexero yaptiginda her iki dozundada eve gider gitmez bu asidan sonra direk ates cikmasini beklemeden calpol verin demisti ates durumuna gorede 4-6 saat arayla tekrarlayij surubu demisti ve oylede yaptik sukur 37.5 i gecmedi simdi onumuzdeki ay son dozu olucak kizim ondada yine aynisini dicek ve yine ayni sekilde ates cikmasini beklemeden surup vericez. Sadece bu menenjitin Bexero asisi icin bu zamana kadar bu sekilde yonlendirdi doktorumuz aylik asilarinda falan hic demedi bu cunku kesin ates yapan agir bir asiymis
YeldaKuzey DiDoCe eklem bölgelerine ıslak bez koyun . Endişelenmeyin takip edin ateşini . Gecmis olsun
Asli45 DiDoCe merhaba bizi de etkiledi kaç saat boyunca 38,1 den 38,0 a düşmedi 38,9 I gördük bizde en son fitil koydum ılık duş yaptırdım 37,6 ya düşünebildik
Muhasebeciana prensler_-_ yaptirabilirsiniz menenjit asilarinin belli bir zamani yok 1 yasta sonra 2 yasta falanda oluyor
YeldaKuzey prensler_-_ bu aşının hem 3 doz olanı hemde 1 doz olanı var. Mutlaka doktorunuza danışın. Bizim doktorumuz 12. Aydan sonra tek doz olanı önerdi. Hem maddi anlamda dha uygun. Hemde cocuga 1 yasından sonra bu aşının yapılması dha fazla antikor saglıyor dedi
Asli45 prensler_-_ yaptırabilirsiniz 7-9-11 şeklinde 7-9 13 şeklinde ülkemizde 1 yaş öncesi hastalık daha çok görülüyor o yüzden 1 yaşa gelmeden yaptırın allah korusun Hersey olabilir. 1 yaşından sonra hatırlatma dozu yapılıyor. Zaten
DiDoCe Muhasebeciana Evet bizimkiler bexero daha ilk dozu aldık ağır bir aşı evet ama bizim doktorda aşının etkisini azaltır demişti neyse iyiki verdik o zaman bizde
BurcuP Muhasebeciana bexero hem oğlumda hem de 5 yaşındaki kızıma da yaptırdım ikisinde de (biri bebek biri çocuk Yani) çok ateş yaptı. Aşısı böyleyse hastalığın kendisi kim bilir nasıldır, Allah muhafaza etsin yavrularımızı ☹️
Sevol prensler_-_ ben çok fZla araştırmış biri olarak ve hekimlere danışarak 1 yaşından önce başlayın derin.
DiDoCe Sevol Bizim doktor bu bi trafik kazası gibi dedi karşılaşma ihtimali çok düşük ama karşılaşırsada bebek kaybıyla sonuçlanıyor dedi o yüzden tehlikeli..