Tugce5540 yanlış anlamayinda benim çatlağı m hic olmadı. Ben hamile iken hep bio oil yağı kullandım. Hani bekli sizde ise yarardı. Bi nebzede olsa rahatlatırdi . Benim de karnım kaşınırdi bu yağı sürünce geçerdi hemen. Kaşınma birazda kuru ciltte daha fazla oluyor bilginize .bol bol nemlendirici sürün