Burcu35 evet bebek büyüdükçe ilk zamanki gibi sismiyor çünkü memeler terbiye oluyor kontrolsüz üretim olmuyor. Bebeğinin ihtiyacı kadar üretiyor. Sismeyen memenin sütü daha yağlı oluyor az da emse daha çabuk doyuyor yağlı oldugu icin. Annelik psikolojisi herşeyi kafaya takıyoruz ama dışardan bi göz olarak bence hiçbir probleminiz yok sağlıkla büyütün bebeğinizi 😊