Seren85 Bu ben diyip baktım yazdıklarınıza.Birine birşey olsun hastalansın bende de başlar sanki o belirtiler kesin hastayım ben derim sürekli birşeyler olur bana 😀 En son ben ölüyorum galiba diye nabzımı yoklamıştım o zaman bi dank etti bana ne yapıyorsun kendine gel dedim sonra hep vücudum bana oyun oynuyor diyerek önüne geçtim kendimi iyice toparladım babaannemin yanında kaldım biraz tam bi hastalık hastasıdır herşeyin en ama en kötüsünü düşünür geldim yine başladım .Eğer bende olduğu gibi sizi etkileyen insanlar varsa çevrenizde öncelikle onlarla biraz mesafe koyun aranıza