Bu cuma sünnet için randevu aldık fakat pazar gününden beri oğlum felakat derecede degişti. Atak haftasında ne bir şey yiyor nede içiyor. Hem diş hem atak. Sürekli ağlıyor bagırıyor cok sinirli hicbirseyden memnun degil. (14 aylık bu arada) Sizce sünneti daha ileri bir tarihe ertelesem daha iyi olmazmı? Hem atak hem diş birde sünnet derken bende çok yıpranıcam sabrım tahammülüm kalmıcak. Ne yapacagımı şaşırdım .. sizce ne yapmalıyım??