Mutluuu1409 Merhaba kızlar 1 aylık kızım var kakasını çok gürültülü yapıyor gaz çıkışı da aynı şekilde büyük insan gibi bu durum normal mi?
Kedidirokedi Mutluuu1409 benim kızımda oldu fakat 4 aylık alerji olmuştu ondan gürültülü kaka oluyormuş
senamiray Mutluuu1409 normal canım ya lütfen herşeyi hastalığa yormayın ya yazık günah iyi düşünün iyi olsun
Angel_45 Mutluuu1409 ilk aylarda gökgürültüsü gibi kaka yapiyodu cnm sonra onları ariyo insan bence normal