uykusuzhergece_ ben sezaryen doğum yaptım spinal sezaryen hic bişi anlamadım.. sadece ilk gün bişi yiyemediğim için tansiyonum düşmüştü kalkmakta biraz zorlandım ama sonrasında ne bir agrı ne bir sızı hıc bişi çekmedim normal yaşantıma geri döndüm.. sanırım doktorda önemli biraz bu konuda 4 ay oldu hic sorun yaşamadım sadece şu ara havalar sogudugu için sanıyorum geceleri hafif sızlıyor ve kaşınıyor o kadar