Aselllim Selam kızlar konak için neler yaptınız birde hangi şampuan markasını kullanıyosunuz ben sebamed kullanıyodum şimdi nivea ya geçmek istyorum
Asafeymeninannesi Aselllim nicea markalı şampuanı araştırarak kullandım ve gayet memnunum 😊 Konak hakkında bir bilgim yok çokça geçmiş olsun 🙏❣️
AlvinaGizem Benim kızımda da konak olmustu. Doktorumuz MiniDolin diye bir sampuan almamizi istedi. Kizimi basina masaj yaparak sadece onunla yikadim ve bitti.