Destinaaa bu işin sonunda mama kazanıyor lütfen emzirme danısmanıyla görüşün ben çok pişmanım. 4,5 aylıkken emmeyi bıraktı 😢 hala sızlayan yaram bu benim… böyle postlar görünce kendimi tutamıyorum çünkü biliyorum ki emmeyi bırakıyorlar ve çok üzülüyoruz siz de bunu yaşamayın. Size bu eleştiri ya da yargılama değil bir dost tavsiyesi lütfen yanlış anlamayın