Diyebirisi sizi o kadar iyi anlıyorum ki. Gaz bombası bir kızım var. Ultrasonda iç organlarını gazdan dolayı göremediler. Laktoz intoleransı, çoklu gıda alerjisi ve boool gaz. Sonuç 1 haftadır meme reddi. Emmek istiyor bi yudum alınca kendini geri atıyor tekrar alıyor tekrar atıyor. Kilo alımı gayet iyiydi ama 1 haftadır kilo alımı durdu çünkü aç. Bugün hem emzirme Danışmanı ile görüştüm hem de doktoruna gittim. Emzirme danışmanı 1 hafta daha zorlamadan dene sütün hemen azalmaz dedi. Ama gündüzleri hiç emmezse memeyi görünce ağlamaya başlarsa unutturma yöntemine gitmen lazım 5-6 gün sağıp kaşıkla vereceksin sonra meme teklif edeceksin dedi. Doktorum ise 4?saat aç bırak bak nasıl emecek, sonrakilerde de 3 saatte bir besle. Çok acıkmadan verme dedi. Ve her emzirme öncesi relactaz veriyorum. Bu ilaç kadar işe yarayan bir şey yok. Belki size de fikir olur benim durumum