Aç olsa uyanır diyenleri hiç umursamayın 2 saatte bir emzirin mutlaka kan şekeri düşüyor ve halsizlikten uyumaya devam ediyor demişti doktorum ilk zamanlarda bol bol emzirin ki hem sütünüz artsın hemde bebek sarılık olmasın uyandırmak için burnunu sıkın ayaklarını sıkıştırın