Efesemirsmom Yeni aldim bu ilaci bi nebze belki gaz sorunumuzu cozer diye. Anladigim kadariyla 2 ml siringaya cekip vericem sanırım ve Gunde kac kez verilebiliyor? Dozaji bilen yazabilir mi. 2 aylik oglum..
Brcklc @Efesemirsmom ben kullandım valla yedi kez iki ml yazıyordu ben beş defa iki ml verdim oda damla damla çünkü siringayla verince gözleri yasariyor ağır geliyor dikkatli vermek.lazim bize iyi gelmisdi ama sonra daha almadım çünkü aynı kalitede Sap simplex kullandım hemde daha uygun fiyatli
Efesemirsmom Brcklc ben de sab simpex kullanıyordum fsyda etmedigi icin buna gecis yaptim aslinda 🙈 sab daha mi iyi sizce? Ilac su kivaminda oldugu icin 2 3 cay kasigi gibi biseye denk geliyor degil mi gözüme biraz fazla geldi de?
Brcklc @Efesemirsmom evet ama düşün günde beş defa herdefasinda iki üç çay kaşığı cocukda zorlaniyor ben bide gecesini almisdim uyusun diye diğeri kabızlık için olandı sanirim
Efesemirsmom Brcklc original yazani aldm ben de. Evet vermesi biraz skinti gercekten. Sab en azindan damla seklinde daha kolay oluyordu ama gaz sancilari devam ettigi icin degistirmem gerektgini dusundum ben de bakalim🤷🏼♀️