4 aylik 18 günlük bebeğim ne yaptıysam olmadı nasil eglendirecegim diye paraladim kendimi o ise ağla ağla susmadi sürekli kucak ayakları belim ağrıyor ne yapacağımı şaşırdım tek başıma bakıyorum sinirimden ağlayacağım uyku düzeni 1 saat yatarken 25 dk yatmaya başladı neyapacagim bilemiyorum. Yarin ne olur güzel Bir Gün geçirelim diye dua ediyorum dertleşmek istedim bir de sürekli bağırmaya başladı sizinkilerde oyle mi konuşur gibi bagriyor sanki bir şey anlatıyor yeni bir huy geldi sanki çok konuşuyorum ondan mi tv ilk defa 5 dk açtım farkli geldi uydu bakti sonra bir daha ağlama krizi