İyi akşamlar 🌿
Açtığım 637484. Alerji postu ve çok uzun olacak. Okuyanlara teşekkür ederim 💛
Kızım 6 ay 20 günlük. Bir süre önce emzirirken nefesi tıkandı ve tüm vücudu kırmızı döküntü oldu. Zaten vücudunda egzamaları vardı ve cildi çok hassastı bu olaydan sonra daha da arttı. Kan testinde neredeyse her şeye alerjisi çıktı ama bugün deri testinde süt alerjisi bile çıkmadı. Daha çok küçük olduğu için güvenemiyorum testlere. Tıkanma olduktan sonra doktor Cetryn şurup ve locoderm krem verdi bir süre kullandık testten önce ara verdik şimdi tekrar kullanmaya devam edeceksiniz dedi doktor. Aklım çok karıştı Cetryn şurup 2 yaş altına kullanılmıyormuş normalde ve söylediği miktar ilacın prospektüsünde yazandan daha fazla. Çocuk rahatlasın diye veriyorum diyo 🤷🏻♀️ Ne yapacağımız hakkında hiçbir fikrimiz yok. Şurup vermek istemiyorum ama bir yandan da aklımı kurcalıyor Ya da kortizonlu krem 3 günden fazla kullanılmaz diyorlar. Yok bu merhem yok bu damla bu şurup derken çocuk mahvoldu.
Bir doktor çok alerjik bu kız diyo diğeri yooo sadece cildi hassas diyo ama ilaç yapıştırıyor anlamadım gitti. Tekrar nefes alamazsa diye travma oldu zaten ekmek yerken bile 40 kere düşünüyorum(adrenalin iğnesi için rapor çıkarıldı)
Besin alerjisi için yine kendim deneyerek mi ilerleyeyim? Mesela az önce dana eti tükettikten sonra emzirdim gözlerinin yanlarında egzama belirdi ama alakası var mı bilmiyorum. Egzamaları için Mustelayla sürekli nemlendirerek ilerlesek şurup kullanmasak diyorum. Deneyimli anneler yardımcı olurlarsa çoook sevinirim.