Merhabalar ikibuçuk yaşında kızımın avuçiçlerinde parmaklarında ayak tabanı ve ayakparmaklarında soyulma var.sanki derisi hava almamış çorabın içinde havasız kalırda şişer ya beyaz beyaz aynı o şekilde oluyo kalkıyo.başına böyle bişey gelen oldumu acaba doktora götürecem ama dayanamadım o zamana kadar sorayım dedin.ayrıca çocuk cildiye diye bir dal varmı yoksa cilt doktorları çıcuklarada bakıyormu ??