Çocuklara tam hayallerindeki gibi bir alan yaratma şansınız olsa ne yapardınız? 🌝
Evimde salondan girilen ne çok büyük, ne çok küçük bir oda var. Odanın camı yok ancak ışıkla yeterince aydınlatabiliyoruz.💡
Ben bu odayı çocuklar için oyun odası yapmayı düşünüyorum. Aslında uzun zamandır aklımda ama üşengeçlik edip hep erteledim. 🙈
Odayı oyuncak dolabı, oyun çadırı, masa ve sandalye, duvara sevimli / eğitici tablolar vs. vs. şeklinde dekore edip çocuklara bir alan yaratmak istiyorum. Aklımda fazla fazla çok hoş fikirler var.🧸
Hem benim açımdan iyi olur, her yerden oyuncak toparlamam. Hem gelen giden misafirlerin çocuklarıda gözlerinin önünde olur diye de düşünüyorum. 😇
Geçenlerde bir arkadaşımla da bu konu üzerine konuştuk. Bana gelmişti. Yerinde olsam orayı kiler yaparım dedi. Mantıklı ancak benim evimde kullanmadığım bir tane çöpüm yok. 🤷🏻♀️
Ne aldıysam hepsini kullanıyorum. Fazladan bir şeye rastlamazsınız. Onada aynen bu şekilde söyledim. Bir kilere ihtiyacım yok olsa zaten çoktan yapardım. Giyinme odası cart curt gibi fikirlerle geldi. Oyun odası fikrine pek sıcak bakmadığı aşikar. Ancak salonun içerisinden girilen bir oda olduğu için orada giyinme odası ne mânâ yani. Hayatta olmaz.
Sizler böyle bir şansınız olsa ne yapardınız? ☘
Benim düşüncem fuzuli bir yer kaplama mı yoksa gerçekten iyi bir düşünce mi onu merak ediyorum açıkçası.
Birde oyun odası yapan anneler varsa resimleri görebilir miyim? Fikir için. 📷🙈 Eşya, dekor önerilerine de seve seve açığım. 🎀☺️