Cansusucu Uygun bez arıyorum derken bebem naturali buldum yorumlarda gayet memnun kalınmış ilk defa kullanacağız
Buglemiim Cansusucu Bi o kaldı sanırım denemediğimiz 😃 biz de çok bez denedik ama prima premium kullanıyorduk sleepy bio natural i tavsiye üzerine aldık gerçekten dokusu felan çok güzel primaya benziyor diyenler olmuştu gerçekten de öyle taktık kullanıyoruz şuanlık bir sorun yok bakalım böyle devam ederse sleepy bio natural e geçicez gibi 🥰 geceleri ama korkuma halen prima bağlıyorum pişer felan diye😁
Bademll_eda_ Cansusucu ben dün aldım bu bezi normalde molfix kullanıyorum ama A101 e gelmiş bayağıda uygundu aldım çok beğendim ince, yumuşak, ve kalıbı gayet rahat Bi bez, pişik de yapmadı kısacası biz memnun kaldık🌸
Kahveliseker Cansusucu biz gündüz baglamak icin kullanıyoruz memmunuz cok kalin degil lastikleri de kesmiyor tavsiye ederim. Gece kalinca belinden siziyor bazen cisler. Ama siz pişik ihtimaline göre kucuk paket alip deneyin yanlış hatırlamıyorsam persembe a101e gelecek 4-5-6 numaraları.
Angellove94 Cansusucu bende çok merak ediyordum siz sormuşsunuz Perşembe alacam bakalım inşallah güzeldir
Miniknur Çok fena pişik yaptı. Hiç pişik olmamıştı bebeğim:/ prima premiuma devam :) popişten önemli değil
Cansusucu Buglemiim evet ama tam bi bezi beğeniyorum iste bu diyorum ikinci siparis geliyor tamamen kalitesiyle oynanmis oluyor
Buglemiim Cansusucu Aynı bez mi 2. De farklı geliyor hay Allah şaşırdım bakalım bende de aynısı olcak mı sleepy de 😃