Hebelehubelee İshal için kullanan var mı doktor içtikten 4-5 saat sonra emzirebilecegimi söyledi ben yinede 1-2 saat sonra sütü bosaltiyorum elimle yeterli midir benim gibi bu durumu yaşayan var mı ?