Hayatımda kullandığım en iyi şey. Bi kere süpürgenin olağan gücüyle çekmiyor, ayarlı bi şekilde çekiyor. Burun aspiratörleriyle hiç bir zaman tam ayarlı çekilmiyo, ben sürekli oğlumun burnunu kanatıyordum. Sterimar spreyi sıkıyorum 2 burun deliğine de, sonra süpürgeye takıp çekiyorum. Böyle bişey olamaz😱 oğlum inanılmaz rahatlıyor. Parasını kuruşu kuruşuna hakediyor. Düşünmeden alın. Ben kendim için de kullanıyorum. Çok çok çok memnunum.