Bebeğim 5 aylık sürekli kucakta gezmek istiyor ben de bütün gün gerçekten çok zor taşıyorum sırt agrılarım hat safhada. Bir sürü çıngırak hışırtılı kitapları var bıkmış gibi onlardan artık sabah hikaye anlatıyorum keyfi yerinde iken konuşuyorum aynada zaman geçiriyoruz falan ama sonra hep kucakta gezeyim istiyor. Çok yoruluyorum ne evimi toplayabiliyorum ne kendimi ne dinlenebiliyorum. Eşim geldikten sonra da bebeği ona veriyorım anca yemek yap yıka bebeği uyut pilim bitik gün bitti. Nasıl geçer bu geçecek mi oturabilecek miyim. Offf. Çok yorgunum 2 3 çocugu olanlar nasıl yapıyor benim aklım almıyor ben mi çok beceriksizim 😒😔