Akşam bebeğim kaka yapmıştı. Pişiği geçsin diye yıkıyordum ıslak mendil kullanmak yerine. Ebeveyn banyosunda yıkadım güzelce şampuanı ile ,havlusunda kuruladım, giydirdim bağladım altını. Bizim yatağa yattı elinde kremi ile oynuyordu. Eşim yanımızdaydı (izinde). Ben bezini dışarı çöpe atayım kokuyor sen bak çocuk düşmesin yataktan dedim tembihledim. Tamam dedi , sürekli uyarma ben zaten biliyorum vs gibi şeyler söyledi. Eşim olmasa aksi halde hiç tek başına yatakta bırakmam. Sen eşim git komodindeki kitaplarla uğraş çocuğu bırak, 2 dk sürmedi gitmem ya çöpe atmaya bezi tak diye bir gürültü ses geldi. Bebeğim yataktan düşmüş. Geldim kıpkırmızı kucağındaydı eşimin. Sinirden deli oldum ya deli. Ben bu zamana kadar üzerine titredim düşmesin incimesin bir yeri diye. Acil e götürdük. Röntgen tomografi çektiler. Bir sıkıntı çıkmadı şükür. Doktor 24 saat dikkat edin gözlemleyin dedi. Kusma uyanmama vs olursa hemen gelin dedi. Yarın akşama kadar yavrumu beklicem. İnşallah birşey olmaz. Dualarınızı esirgemeyin lütfen 🙏🏻❣️ Bebeğim 8 ay 6 günlük. Yatak ile elbise dolabının arası dar oraya düşmüş. Umarım kafasını elbise dolabının köşesine vurmamıştır. Yavrum nasıl da canı acıdı , ağlaya ağlaya helak oldu 😭😭😭😢 bana ders oldu ama yavrumu gözümün önünden asla ayırmayacağım kim olursa olsun güvenmeyeceğim 😔😔