Nesli06 banyodan evvel fısfıs edin sonra banyoda da iyice ıslanıp düşer zaten. Kendiniz de burnunu ara ara sıkıp hı hıı yapın o da sizden gördükçe anlayıp yapabilir. Çekmeyi önermiyor doktor benim oğlan hasta oldu doldu mecbur çektim onda bile doktor kızdı tahriş ediyoruz ve burun içi florayı bozuyoruz kurutuyoruz daha çok hırıltıya sebep oluyoruz diye çocuğa anlatır gibi anlattı bi daha çekersen bana gelme diye de kızdı. Biz hemen hemen hergün banyo ediyoruz banyoda zaten çıkıyor ama bazen çıkmıyor kendi de hı yapmak istemeyince kulak çöpünü ıslatıp burnundan alıyorum öyle ağlamıyor da oynatıyorum o da bana yapıyor. 15 aylık oğlum. Uzun süredir çekme içini bıraktık.