Meski doktorun dalginligina gelmis olabilir, ilac ile ilgilii yeni bir uygulamadan haberi olmayabilir eczaci dogru olani yapiyor. Birsey oldugunda eczaci da görmüs hadi ddoktor hata yapti eczaci niye kontrol etmedi diye ona da hesap soruluyor cünkü. Ayrica 1 yas altina cok gerekmedikce kullanmiyor ve 1 haftadan fazla kullanilmamasi gerekir eger ki bir siseyi bitirdiyseniz basindan sonuna kadar kullanmamalisiniz