Hatice24 Benim bebeğim prematüre 35+5 günlük doğdu sarılığı hala devam ediyor değeri 12 emmesinde falan sorun yok ama korkuyorum değer yükselicek diye, şuan 31 günlük hala geçmedi ne zaman geçer? Böyle bizim gibi sarılığı geç geçen var mı?
Sibeldncr Hatice24 Canım benim bebeğimde sarılıktı ve benim göğüs ucum yoktu sütümü sağar kaşıkla verirdim bir de beyaz floradan lambanın tam altında uyuttum gece gündüz açıktı çok faydası oldu iki hafta da geçmişti sarılığımız
Nehirkayra Hatice24 canım benim oğlumda 35+6 da doğdu aynı zamnda kan uyuşmazlığı vardı yani 2 3 kat daha sıkıntılıydı 1.5 aya kadar hep atak dönemindeydi. Bi arttı bi azaldı 11.5 12 13 o civarlara çıkıyordu hala. Ama iki aya gelince bitti. Bana doktorlar 3 ay kadar sürebilir korkma dediler. Eğer emiyorsa hiç korkma.
Ylmzkbra06 Hatice24 canım bizim de 2 ay sürdü uzamis anne sütü sarılığı oldi. 1 ay kontrolünde gittigimzde geçmemişti doktor troidine karaciğer enzimlerine idrarina baktı hiç bisi çıkmadı çok.sukur . Ama 2 ayda anca geçti. Yapacağın bol bol emzirmek 🙏🙏
MayneymisAltintop Tam 2 ay sürdü🤦🏻♀️ Bol bol emzir lafını duymaktan bıkmıştım artık. Ama çok şükür azalarak bitti😊
Hatice24 MayneymisAltintop peki bi sorun yaşadınız mı değerdiniz kaçtı? Bugün baktırdım bende 12 çıktı 3 gün sonra emmezse sürekli uyursa tekrar baktırın dediler ama çocuğumu delik deşik ettiler kan alabilmek için😔 Emmesinde falan bi sorun yok şükür ama bi daha ölçtürmeye gerek var mı acaba 😔
MayneymisAltintop Açıkcası bizim doktorlarımız (2 farklı doktora gittik) üç haftadan sonra uzamış sarılık testlerini yaptılar sonra bir daha kan alınmadı. Zaten sarılık ilk iki hafta zararlıymış bebek için iki haftadan ve 4 kilo üzerine çıkan bebeklerde bir sıkıntı olmıuormuş. Eğer uzamış sarılık testleriniz yapıldıysa hiç kuzunun canını yakmayın derim
Hatice24 MayneymisAltintop öyle bi test yapılmadı ama doktorda değerinin şuanlık bi sıkıntı yaratmıcağını söyledi
MayneymisAltintop Hatice24 yapılmadığına emin misiniz? Çünkü uzamış sarılığ olan her bebek için yapılır. Troid ve karaciğer enzimlerine ve idrar yolu enfeksiyonuna bakılıyor. Hatta bizde enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandık. Normalde hiçbir belirtisi yoktu. Bence doktora bi danışın derim
Hatice24 MayneymisAltintop ne zaman yapılıyor ki o emin olamadım şimdi? 7 gün kuvözde kalmıştı ve benim bebeğimde antibiyotik tedavisi olmuştu kuvözdeyken
Nehirkayra Hatice24 benim oğlumda yapmadılar uzamış sarılık testi bana doktorum dediki 5 tüp kan alınacak kanının 3te birini almamız lâzım bence bebege eziyet etmeyelim 10 günü geçmeyecek şekilde kontrole devam et 3 aya kadar sürebilir dedi. Ama dediğim gibi bizde kan uyusmazligida vardı.
Sibeldncr Hatice24 12 gün canım bir gün var bir gün yokta yıkadım canım ama beyaz ışık çok işe yarıyor