Kızlar merhabalar 40 gün önce vajinal doğum yaptım, doğum sonrası aşırı gaz problemi yaşıyorum ne yesem içsem (veya yemesem) bir şey değişmiyor, hiçbi şey fayda etmiyor. Doktora gittiğimde de soracağım ama bu normal mi acaba ne zaman düzelecek çok rahatsız edici bir şey beneğin gazı bitti bi de kendi gazımla mı uğraşıcam 🤯