Melik-28 yatış pozisyonunu değiştirin. Benim oğlum normalde yüzüstü uyuyor. Öksürük döneminde pofuduk bir yastığı beşiğine yerleştirdim. Belinden yukarısı yastıkta, poposu yatakta kalacak şekilde yatırdım. Bunu bulana kadar 3 gece her saat ağlayarak uyandı. Perişan oldum. Bu yastık meselesinden sonra kurtuldum. Kafası yüksekte kaldığı için tıkanma olmuyordu. Dolayısıyla rahat uyuyordu. Burun tıkalı olunca ağızdan nefes alıyoröar, onda boğazı kurutup gıcık öksürüğe neden oluyor. Bir de izotonikle sadece yıkamak yetmez. Aspiratörle çekmenizde gerekiyor. Gece yatmadan nazalnem sprey sıkın bu arada 1 er fıs. O da mukozayı nemli tutup tıkanmaya engel oluyor. Geçmiş olsun.