AselinAnnesiiiiii İçeriği en temiz kan damlası diye almıştım fakat kabızlık yaptı 😓 Onun yerine hangi kan damlası önerirsiniz?
Nesli06 AselinAnnesiiiiii benim bebeğim 9 aylık yaklaşık 2 aydır ciddi kabızlık çekiyor bizde besteron kullanıyoruz. Acaba bizede mi o yaptı ya :/
AselinAnnesiiiiii Nesli06 olabilir 😔 Bırakın üç dört gün vermeyin kakasını yaparsa damladandır. Bende aynı şekil yaptım bırakınca kakasını yapıyor başlayınca günlerce yapmıyor zorluk çekiyor 😓
Nesli06 AselinAnnesiiiiii kan ilacını da kullanmam gerekııor kan değerlerine baktık suan sınırda doktor ilacı kullanın dedi :/ sağlık ocağı farklı bi ilaç yazıyormuş sanırım onu kullanan var mı acaba ?