Keremkids Kızlar merhaba oğlum 10 aylık tam emekleme pozisyonuna geçiyor ama sallanıyor sürünerek her yere gidiyor yastık üstlerine falan çıkıyor ama koltuk kenarı ayakta durma falan yok. Hiç bi kelime söylemedi daha mam dediği oldu bi kaç kez biberonunu görünce. Her gün niloya çizgi filmini açardım seviyor diyo hem evi gezer hem bakardı. 3. Günümüz kesinlikle tv açmıyorum. Bana mı acayip geliyor yoksa 10 aylık bebek için normal mi acaba bilginiz varsa yazabilirmisiniz 😔
Hll20 Keremkids canm daha kücük. Bol bol konus. Yaptklarni anlat ev icinde. İllaki konusacak. 23 aylk oglum tek dedigi mama,dede,hilal,gel bu kadar. Her cocuk bir olacak diye bisey yok. İlk oglumda tam tersine yasnda kelimeleri söylemye baslamsti
Mircan Keremkids 10 aylık bebeğin anne baba nene dede demesi gerekiyor tabi her bebek aynı değil ama benim bebeğim anne baba nene dede mama gitti ver gibi kısa kolay kelimeleri söylüyordu asla TV izlemiyor sürekli ben ilgileniyorum şuan 14 aylık artık çoğu şeyi konuşuyor bu şekilde ilgileniyor musunuz onunla oyunlar oynuyormusunuz biz mesela kitapları var onları getirir ben okurum hayvanlarin adlarını söylerim seslerini çıkarırım sizde böyle yaparsanız inşallah en kısa zamanda konuşacak TV yi kapatın ilgilenin
Keremkids Mircan Aslında sürekli ilgileniyorum onunlayım ama çizgi film çok seviyor diye açıyordum o an adını söylediğimde hatta bağırarak söylediğimde bile bakmıyor bunu fark edince kapadım televizyonu 3 gündür hiç açmıyorum sürekli oyun oynuyoruz beraber sesli kitaplar vs aldım onlara bakıyoruz
thetellus_ Her bebeğin gelişimi farklı benim oğlum da 10 aylik evet tutunarak kalkiyo kendi kendine sesler çıkarıyor ama bütün bebekler aynı degil. Sizin bebeğiniz için doğru olan zamanı kendisi belirleyecek şuan için çok normal. 1 yaşını geçer hala hiç bir kelime soylemezse o zaman bı uzmana danışabilirsiniz. Televizyonda kesinlikle işletmeyi bence çok etkisi oluyor konusmaya
Keremkids thetellus_ Sanırım bu güne kadar izlediğinin bile etkisi oldu tabi geç farkettim ama 3 gündür kesinlikle hiç izletmiyorum